Direktlänk till inlägg 13 januari 2009

Antihäng, choklad och Antony

Av Karina - 13 januari 2009 00:34


mmm... nu kan dom ju bara FÖRSÖKA hoppa när jag springer! Hängtuttarna jag har fått mig. Visst hängde det innan men NU är det ju extremt.

Kan ju inte springa utan att man är rädd att dom skall riva sig loss.

Så nu har jag använt en fin 20% lapp på Stadium på att prova och köpa en Casall Sport BH.


Jag är ju ganska... oblyg om man säger så och jag hoppas inte att jag skrämde den stackas tjejen i affärn som skulle hjälpa mig att hitta en sport bh som 'får mina hängtuttar att sitta som berget' som jag uttryckte det.

Det utvecklade sig till ett 'samtal' eller skall jag säga frågestund om hennes familj och kompisar... vikka tuttar dom har och vikka bh:ar dom använde.

Iaf så demohoppade jag där i provhytten så hon kunde få se om tuttarna stutsade... men nej. Dom satt just som berget.

Allt annat hoppade ju glatt där jag stod i jeans och bara bh. Men hon lyckades hålla fokus på mina bröst som var stenhårda i sitt nya fodral :)

Jurå. Så nöjd jag är nu.

LITE fattigare... typ 300 pluss (med -20% inräknat) men jag vet nu att hängpattar inte kommer störa mig på ett tag när jag springer.

Men nu sitter jag här... mumsar den godaste chokladen jag vet.

Toms Skildplade



Hur det hänger ihop med träning vet jag inte riktigt. Jag mener... det är ju lixom vardag och här är jag igen igen.

Tur man bara orkar med två bitar innan det tar stopp.

Gillar den hära chokladen så pass att jag kollade om det fanns en grupp på Facebook där sånna som jag finns samlade, men nej. Ingen sådan grupp. Får väl inse att jag är den ende som uppskattar detta så pass att man börjar leta efter andra likasinnade.


Sent är det oxå. Lyssnar på Antony and the Johnsons. Rolle undrar hur jag ens kan lyssna på det. Fåret...

Men är man kär då är man :)

Perfekt med Antony, choklad och samtidigt känna sig nöjd med att äntligen fått styr på delar av hänget.

NU måste jag sova. Blir en tuff vecka i skolan. Uahhh


Natti... om nu nån läser denna smörja :)

/tant trassel

 
 
MissC

MissC

13 januari 2009 10:41

S*K*R*A*T*T*A*R
Ja du, säkert så gjorde du butiksbiträdets hela dag!! ;)
Skönt å ha dem på plats nu då..
Du får väl helt enkelt springa lite x-tra så försvinner nog chokladen ;)

http://missc.bloggagratis.se

 
Ingen bild

MissC

13 januari 2009 10:42

OCH
Pengarna du skulle lagt på p-sprutan...
Kan du ju se som att en del gick till bh:n. Så du ligger fortfarande plus! :D

 
Ingen bild

karina

13 januari 2009 10:45

humm... just det... det är ju sant. Jag ligger pluss. Då måste jag ju handla nåt! Panduro next. hähä.
Förresten tror jag att jag skulle va tvungen att springa till sthlm för att bli kvitt en dära chokladen. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karina - 19 mars 2009 08:58

           

Av Karina - 19 mars 2009 08:39

Känner att jag har lite svårt att slå mig till ro i bloggvärlden! Är inte riktigt nöjd var jag går fram. Blogg.se hade ingen besöksstatestik och bloggagratis.se har FÖR mycket begränsningar i layouten.   Nu har jag börjat röra mig mot blogspot.com Ge...

Av Karina - 18 mars 2009 12:38

Idag gick jag till en fantastisk affär här i närheten som heter Alibabas Livs. Dom har tyvärr ingen hemsa men jag länkade till en sajt som bedömmer affärn och här är en till Reco.se Här säljer dom iaf en masse sånna spänande saker som ingen vet va m...

Av Karina - 18 mars 2009 08:10

Ja god morron på er.Sitter här i skolan med mina två knäckamackor och SNART har jag även en stor kopp kaffe i näven... om inte mjölken är slut förståss.   Vet inte rikgit vad dagen idag kommer bjuda på. Inget är inplanerad, men så är det väl för dom ...

Av Karina - 17 mars 2009 11:35

Men jisses... asså hur trött kan man känna sig utan att smälla av? Jag är sådär trött att jag skulle kunne gråta nästan. Hela kroppen verkar av att behöva sitta upprätt och vara aktiv. Känns fullkomligt fel att vara vaken. Det är ju knappt lönt att f...

Ovido - Quiz & Flashcards