Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Karina - 26 januari 2009 22:08

Jurå... igår kväll fick jag ett trevligt meddelande från en kompis på msn. det stod:

Foto? haha ;) <länkadress>


Undrade vad hon ville att jag skulle se för bild och kilckade på länken. Detta är INGET man skall erkänna såhär offentligt, men...redan strax efter jag fått länken började det hända ett å annat.

Msn flippade ut. Det blinkade och händ saker i bakgrunden. Program stängde av sig och gick inte att sätta igång igen.


Jag fick sura meddelanden på msn om att jag hade virus eftersom jag tydligen skickade samma sak till varende kotte på msn.

Väl i skolan idag fick jag hjälp. Det lät ett ständigt suckande från jag kompå morron kl 9 tills jag till slut lämnade kvar datorn på skolan där den foooortfarande jobbade för att råda bot på det dumma viruset.

12 troianska hästar hittade vi.

Alla killarna ylade från dom olika grupprummen att jag skulle sluta skicka viruset :) Gjorde INGET skall jag tillägga.

Ett virus hade lagt sig på RAM minnet... vikket betyder att det iiinte ska hjälpa att ens formatera om HDD.

Men nu får vi se.

Imorn skall vi köra formatera om den så får vi se.

Men kära tid. Lova mig att ALDRIG öppna en länk från mig utan att fråga mig först om JAG skickade den.


/tant trassligvirus

Ovido - Quiz & Flashcards