Direktlänk till inlägg 10 mars 2009

Im Spotifyed

Av Karina - 10 mars 2009 15:28

'Har du Spotify' mig hit och 'Har du Spotify' mig dit... det var väl ett HIMLA tjat om detta Spotify. 


Va e det nurå??

Ju serru... Spotify är en 'svensk' sida som ger dig möjlighet att söka på och lyssna på musik över internet... helt lagligt dessutom. Och för vissa, helt gratis.

www.spotify.com


Jaha tänkte jag... dax att bli Spotifyed dårå.

Men se... det var inte så himla enkelt minsan!

Nä... man måste nämligen bli 'invited'


Börjar leta ihjäl mig på sätt jag kan bli invitet på.

Reggade mig bla på en såndära POKERSIDA (jag vet... helt sanslöst o-mig lixom... men är man desperat, då är man lixom)

Man skulle här skriva ett inlägg för att EVT få en invite. La mitt inlägg men insåg att jag INTE ville va reggad där nåt särskilld länge.

Börjar googla igen efter nåt sätt att bli invitet på.


'Faller dit' igen.

Ju serru.. på svenskaspels hemsida (vill inte ens länka dit) kan man om man reggar sig och spelar ett spel få en invite till Spotify och en Slagerhits CD.

Vad gör man??

Jag mener... en trisslott har man väl köpt nångång. Vad är skillnaden på att köpa en trisslott i affär och på nätet??


Börjar regga mig och känner olustkänslan sitger då jag lämnar personnummer och telefonnummer (vad skall dom ha mitt tel nr till????)

Sen måste jag tydligen sätta in pengar på nåt konto på deras hemsa. Går till min intrenetbank och för över välövervägda 100 kr

Går och 'skrapar' min första triss. Skrapar typ 5 stk där jag både vinner och förlorar.

Det är nu jag känner skillanden på att spela på nätet och gå å köpa en triss i affärn.

Det känns inget. Det känns inget att 'betala' mina 100 kr till mitt konto på spelsidan och det känns inget att gång på gång betala 25 kr för en ny lott.

Det känns inget när jag skrapar och snabbt går det oxå.

Jag håller aldrig i några pengar eller lotter.

Känns inte att jag använder mina pengar...  

Ok om jag får hem en tröja för dom pengarna jag inte kände att jag använde, men här får jag intet... pengarna bara försvinner genom att jag åker lite fram å tillbax med min muspekare för att 'skrapa' min lott.

Jaja... jag skrapar å skrapar...

Men.. .den dära inviten som skulle ploppa upp dyker inte upp!


Mailar svenska spel och får inviten därigenom istället...


Nu är jag så himla 'på' fattar ni.


Dessutom... i detta nu berättar Oscar att han har några Invites över om jag vill ha!!. VA???

Har jag gått genom allt detta för nothing.

Sikken kompis va? :)


Jaja... jag har iaf 75 kr på svenska spel om jag får lust att skrapa(???) en triss el två.


Tjoo

/tant typisk



 
 
Ingen bild

orcid

10 mars 2009 21:02

jag ahde också kunnat invite:a dig;)

 
johanna

johanna

10 mars 2009 21:08

Hahahaha, jag tror jag skullle kunna invitea dig oxå...fick nåt såntdära av tre...men har aldrig varit dit o kollat...=)

http://www.jofimiel.blogspot.com

 
Ingen bild

karina

11 mars 2009 08:41

MÄÄÄÄÄÄ!??
Galet!
KOm aldrig på tanken att fråga NÅN...
Typiskt.
/k

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karina - 19 mars 2009 08:58

           

Av Karina - 19 mars 2009 08:39

Känner att jag har lite svårt att slå mig till ro i bloggvärlden! Är inte riktigt nöjd var jag går fram. Blogg.se hade ingen besöksstatestik och bloggagratis.se har FÖR mycket begränsningar i layouten.   Nu har jag börjat röra mig mot blogspot.com Ge...

Av Karina - 18 mars 2009 12:38

Idag gick jag till en fantastisk affär här i närheten som heter Alibabas Livs. Dom har tyvärr ingen hemsa men jag länkade till en sajt som bedömmer affärn och här är en till Reco.se Här säljer dom iaf en masse sånna spänande saker som ingen vet va m...

Av Karina - 18 mars 2009 08:10

Ja god morron på er.Sitter här i skolan med mina två knäckamackor och SNART har jag även en stor kopp kaffe i näven... om inte mjölken är slut förståss.   Vet inte rikgit vad dagen idag kommer bjuda på. Inget är inplanerad, men så är det väl för dom ...

Av Karina - 17 mars 2009 11:35

Men jisses... asså hur trött kan man känna sig utan att smälla av? Jag är sådär trött att jag skulle kunne gråta nästan. Hela kroppen verkar av att behöva sitta upprätt och vara aktiv. Känns fullkomligt fel att vara vaken. Det är ju knappt lönt att f...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards