Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

njää... ingen nyfikenhet är ställd.

Av Karina - 21 februari 2009 17:20

Inte mycket uppslutning i min frågelek.

Men men...

Kanske får veta mera nån annan gång.


Har kollat på min blogg från en annan dator än min laptop och ser att den gula färgen är VÄLDIGT skarp!?

På min dator är den var solgul/orange...


Ska nog få till en annan färg som funkar från vikken dator som helst.


Idag har jag gjort soppa på gröntsaker, bacon och gjort sånna fina ejrunda frikadeller till.
Så nu kan ungarna komma in från kylan och sätta sig å äta.
Hoppas det går hem. Man vet aldrig med en 2,5 åring, 3,5 åring och en 43,5 åring.

Senare bli det Melo. Tur som är är det INTE min tur att natta barnen. Då kanske man kan se mera än tre låtar denne gång. Förra lördagen vägrade Zion somna. Man blir GALEN när man INTE vill sitta å vänta på att han somnar.


/tant trassel

 
 
Ingen bild

orcid

21 februari 2009 21:27

hahahah 43,5åring, du e rolig du:D hoppas maten föll dem i smaken:D

var på loppis idag och skrotade, tur att de säljer fika:)

 
Mia

Mia

22 februari 2009 01:47

Nä hade väl funderat länge på att jag ville ha nån lite pinuppa-aktig tatuering så tänkte sexig ninja. Jag är från Kiruna så när jag far hem så brukar jag besöka min tatuerare Eva, hon är billig eftersom jag känner henne ganska bra så det är värt. Men i maj ska jag göra en stooor tatuering på armen här i gbg på buzzstop28.

Tatuering överlever man då absolut. Det är på underarmen min ninja sitter och det gör inte så farligt ont. Lite obehagligt längre ner eftersom nålen stöter i lite senor och nerver känns det som. Gör inte ont men är läskigt hähä men bli inte skrämd =)

http://miaminipie.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karina - 19 mars 2009 08:58

           

Av Karina - 19 mars 2009 08:39

Känner att jag har lite svårt att slå mig till ro i bloggvärlden! Är inte riktigt nöjd var jag går fram. Blogg.se hade ingen besöksstatestik och bloggagratis.se har FÖR mycket begränsningar i layouten.   Nu har jag börjat röra mig mot blogspot.com Ge...

Av Karina - 18 mars 2009 12:38

Idag gick jag till en fantastisk affär här i närheten som heter Alibabas Livs. Dom har tyvärr ingen hemsa men jag länkade till en sajt som bedömmer affärn och här är en till Reco.se Här säljer dom iaf en masse sånna spänande saker som ingen vet va m...

Av Karina - 18 mars 2009 08:10

Ja god morron på er.Sitter här i skolan med mina två knäckamackor och SNART har jag även en stor kopp kaffe i näven... om inte mjölken är slut förståss.   Vet inte rikgit vad dagen idag kommer bjuda på. Inget är inplanerad, men så är det väl för dom ...

Av Karina - 17 mars 2009 11:35

Men jisses... asså hur trött kan man känna sig utan att smälla av? Jag är sådär trött att jag skulle kunne gråta nästan. Hela kroppen verkar av att behöva sitta upprätt och vara aktiv. Känns fullkomligt fel att vara vaken. Det är ju knappt lönt att f...

Ovido - Quiz & Flashcards